Az átvételi ellenőrzés a beszerzési folyamathoz kapcsoltan, automatikusan zajlik, minősítő kódok alkalmazásával
A gyártásközi és végtermékek vizsgálati eredményei bármikor elérhető online jegyzőkönyvbe kerülnek
A beszerzéseknél megadott eredet azonosítók minden későbbi mozgás és felhasználás esetén könnyen visszakereshetők
Rendszerünk a készletek nyomon követésére a valósággal összhangban működő eredet azonosítókat (pl. LOT-szám, sarzs, adag, lejárati idő stb.) használ, amikkel könnyen lekérdezhetőek a különböző beépülések és élettörténetek. Ez nagy segítség a minőségbiztosítás terén, hiszen hibás alapanyag vagy gyártás illetve végtermék esetén minden gyorsan visszakereshető, és azonnal intézkedni lehet.
Azoknál az anyagoknál vagy termékeknél, amik csak mintavételes vagy egyedi minőségellenőrzéssel vehetők át, különösen fontos, hogy az ellenőrzési folyamat gyors és egyszerű legyen. ERP rendszerünkben termékenként és cikkenként is beállítható, hogy kell-e minőségellenőrzés, ki végezze azt el, és melyik folyamatban. Az ellenőrzés befejezéséig a beszerzett termékek pedig zárolhatók.
A hibás termékek (akár beszerzésből, akár gyártásból származnak) elkülönített kezelést és további intézkedést igényelnek. Ebben segít ERP rendszerünk, amiben konkrét beszerzési mennyiség is zárolható, vagy olyan tárolóhelyre (raktárba) mozgatható, ahonnan csak speciális esetben lehet kivenni. Így nem mehet gyártásba a nem megfelelő cikk, és a készlettervezés is valós adatok szerint történik.
ERP szoftverünkkel cégre szabottan, akár gyártási lépésenként is előírhatók különféle ellenőrzések, és a program egyben kötelezi is ezek végrehajtását. A gyártási folyamat kötelező lépéseként beépített ellenőrző mérések így megkerülhetetlenek lesznek, ami hosszú távon a minőség javulását és a gyártási selejtek számának csökkenését vagy megszűnését fogja eredményezni.
A hatáskörök szabályozása fontos része a minőségirányításnak. Fejlett programunkkal egyszerűsödik a munkakörök definiálása, valamint a munkakörök közötti flexibilitás biztosítása. Szoftverünkben a szükséges adatok, funkciók jogosultság szerint elérhetők, és a változások is könnyen kezelhetők, pl. ha valaki szabadságra megy, a munkaköre pár kattintással átadható a helyettesítőnek.
A Nádor Rendszerház kft 2011 óta használja a flexPROF rendszerét a cég teljeskörű kereskedelmi, gazdasági, logisztikai kiszolgálására.A szoftver nagy előnye, hogy minden területen lépést tartott a cég növekedésével és továbbra is kiszolgálja az igényeinket.
Ügyvezető igazgató, Nádor Rendszerház Kft.
Társaságunk több mint 10 éve használja a SekaSoft rendszerét, ahogy a tevékenységeink megkívánták, a rendszert rugalmasan alakították az ingatlan hasznosítási, vagyongazdálkodási funkciókhoz. Pénzügy-számvitel és a kontrolling modulja napra kész információt biztosít likviditásunk, tevékenységünk eredményességének nyomon követéséhez és ezáltal rövid – hosszú távú terveinkhez. Könnyen kezelhető, biztonságos rendszernek tartom.
Gazdasági igazgató, Budavidék zRt
Megkerülhetetlen esemény naplózással követhetőek a módosított vagy törölt adatok és a hibaüzenetek
Szoftverünk háromféle állapotot kezel: kiadható, minőségellenőrzésre vár, illetve zárolt
A készlettípusok közötti átállítások cégre szabható lépésekkel és minősítési kódokkal valósíthatóak meg
Szoftverünk kezel gyártási időt és lejárati dátumot, ill. automatikus készletkiadást végez pl. a lejárati idő szerint
Gyártási azonosító kezelés is lehetséges, automatikus és egyedi kiválasztással, pl. cimkenyomtatáshoz
Folyamatba épített vagy végellenőrzéshez is kapcsolódhat, rögzíti a minőségi paramétereket
A flexPROF modulok és a vállalati adatok jogosultságnak megfelelően bárhonnan, bármikor stabilan elérhetőek a Microsoft Azure technológiára épülő biztonságos SekaCloud megoldással.
Az egyes modulokban berögzített vagy keletkezett adatok hatásaikkal együtt automatikusan megjelennek a további modulokban is, így elkerülhetőek a manuális rögzítésből eredő pontatlanságok.
Az alapos, lépésről lépésre történő betanítást korszerű videós oktatórendszer egészíti ki, így a kollégák a tanulást önállóan, rugalmas időbeosztással és szükség szerinti gyakorlással végezhetik.
Megbízható szakértői támogatást kapsz azoktól, akik a legjobban ismerik a flexPROF ERP rendszerét, mert így tudjuk a legmagasabb szintű innovatív megoldást nyújtani céged hatékony irányításához.