Papíron vagy Excelben vezetett rémálom-készletgazdálkodás helyett gyorsan pontos és széleskörű áttekintést kapsz
Egyszerűen lehet kontrollálni az egyes lépések között a részleges vagy teljes megvalósulást illetve az elakadásokat
Nincs többé készlethiány miatt akadozó termelés vagy sok forrást lekötő magas készletszint, csak ideális mennyiségek
A beszerzéseket mind pénzügyileg, mind logisztikailag, mind időben tervezni kell. Minél bonyolultabb, sokrétűbb egy cég működése, annál nehezebb ezt céleszköz nélkül átlátni, menedzselni. Ehhez nyújt segítséget szoftverünk, amiben lehetőség van cikkenként, mennyiségi és időbeli javaslatot tenni a beszerzésekre, jelölve az igény okát, így előre tudni fogod, mi mire hová és mikorra kell.
Ezek a beszerzési javaslatok több szempontból is áttekinthetőek és ellenőrizhetőek (cikk, cikkcsoport, határidő, felhasználási cél, készletgazda, szállító stb.), valamint a módosításuk is egyszerű, így könnyen és gyorsan továbbvihető belőlük a folyamat a következő lépés irányába.
Sok későbbi vitás helyzet elkerülhető, ha a megrendelésed leadását megelőzi egy formalizált ajánlatkérés, amit néhány kattintással elkészíthetsz beszerzés-logisztika modulunkban. Ha e-mailben elküldöd partnerednek, a visszakapott adatok egyszerűen beimportálhatók szállítói ajánlatként.
Ezt rendszerünk rögtön az adott partnerhez kapcsolja, így a megrendelés tényleges leadásakor könnyen hivatkozhatsz az előzőleg kapott árajánlatra. Programunk segítségével ráadásul több beérkezett ajánlatot is egyszerűen összevethetsz, hogy megtaláld közöttük az ár-érték arányban leginkább megfelelőt.
A szállítói megrendelés elküldése már pénzügyi kötelezettségvállalás, ugyanakkor anyagi biztosíték is a valós folyamatok gördülékeny kivitelezésére. Ezért kiemelten fontos, hogy olyan programot használj ennek elkészítéséhez, ami precíz, és biztos tervezési lehetőséget kínál az anyagellátás terén.
Szoftverünk elegáns és átlátható megrendeléseket készít beszerzési javaslatokból, vevői rendelésekből (vagy akár ezek nélkül is), amiket e-mailben egyetlen kattintással el is küldhetsz a beszállítóidnak. E dokumentumok segítségével számon tartható, mi várható a raktárba, mindemellett előkészíti a raktári bevételezést is.
Szoftverünkkel elvégezhető a beszerzések bizonylat szerinti rögzítése, így könnyen és gyorsan visszakereshető, hogy milyen okból, kitől, mikor, milyen bizonylatszámmal, miből, mennyiért, tételesen mekkora mennyiséget vettél, és azt hová tetted.
A gyors adatbevitel, a könnyű kitöltés, a céltárhely felajánlása és a több szempontú keresési lehetőségek naprakész látképet adnak az aktuális készletekről, és lehetővé teszik a nyitott rendelések gyors lezárását is.
A pontos leltár elkészítése nem csak tulajdonosi érdek, de számviteli előírás is. Modern leltárszoftverünkkel nem csak a hagyományos módon, hanem akár mobil adatgyűjtő eszközökkel (laptopokkal, tabletekkel) is elvégezheted az ellenőrzést, raktáranként, fordulónappal.
Programunk további óriási előnye az automatikus kiértékelés, a leltárkönyv szerinti készletek ugyanis rögtön előállnak a leszámolt tényadatok alapján, így a leltárkorrekció, a hiányok és többletek lekönyvelése egyszerű rutinfeladattá válik.
A készleteink részletes, gyári számos és eredet szerinti kezelését nem tudnánk megoldani egy pontos, naprakész beszerzési és készletnyilvántartó megoldás nélkül. A flexPROF ERP rendszere a bolti értékesítést, a telepítési feladatokat és a szerviz munkát is segíti.
Ügyvezető igazgató, SF Sekurity Kft
Társaságunk több mint 10 éve használja a SekaSoft rendszerét, ahogy a tevékenységeink megkívánták, a rendszert rugalmasan alakították az ingatlan hasznosítási, vagyongazdálkodási funkciókhoz. Pénzügy-számvitel és a kontrolling modulja napra kész információt biztosít likviditásunk, tevékenységünk eredményességének nyomon követéséhez és ezáltal rövid – hosszú távú terveinkhez. Könnyen kezelhető, biztonságos rendszernek tartom.
Gazdasági igazgató, Budavidék zRt
A többszintű struktúrában kialakítható, vizuálisan megjeleníthető cikkcsoport rendszer segíti a keresést és összevont elemzési szintekre ad lehetőséget
Tetszőleges számú terméktulajdonságot adhatsz meg, ami könnyen szinkronizálható a webáruházak kategória rendszereivel is
Beolvashatók fájlból, vagy vonalkódolvasóval is lehet kezelni, adott cikken belüli egyedi azonosításra ad módot, szigorú, zárt rendszerben
Egységes törzsben, struktúrálva kezelhetők a szolgáltatások, a vásárolt anyagok, az áruk, a göngyölegek, valamint a félkész és késztermékek
A program kidolgozott metódusokat tartalmaz a telephelyek, raktárak, tárolóhelyek, személyi és zárolt raktárak kezelésére, eltérő jogosultságokkal is
Szoftverünk tételes készlet- és forgalom kimutatást vezet, így az aktuális készletek mennyiségben és értékben is részletesen lekérdezhetők
Programunkkal tételes mennyiségi és értékbeli készletanalitika vezethető, készletszámlánként eltérő értékelési módokkal (FIFO, mérlegelt ár, elszámoló ár)
Szabadon definiálhatók a bevét és kiadás mozgások, az egyes mozgássablonok vezérlői, alapértelmezett adatai, a nyomtatási képek és a hozzáférések
A beépített, előre gyártott formáknak és a lekérdezésre alkalmas táblázatoknak köszönhetően a riportok rendszere végtelenül rugalmas
A flexPROF modulok és a vállalati adatok jogosultságnak megfelelően bárhonnan, bármikor stabilan elérhetőek a Microsoft Azure technológiára épülő biztonságos SekaCloud megoldással.
Az egyes modulokban berögzített vagy keletkezett adatok hatásaikkal együtt automatikusan megjelennek a további modulokban is, így elkerülhetőek a manuális rögzítésből eredő pontatlanságok.
Az alapos, lépésről lépésre történő betanítást korszerű videós oktatórendszer egészíti ki, így a kollégák a tanulást önállóan, rugalmas időbeosztással és szükség szerinti gyakorlással végezhetik.
Megbízható szakértői támogatást kapsz azoktól, akik a legjobban ismerik a flexPROF ERP rendszerét, mert így tudjuk a legmagasabb szintű innovatív megoldást nyújtani céged hatékony irányításához.